Terve! Päätin nyt blogin ittelleni tehdä että saan kirjotettua ajatuksia ja unelmia tänne. En sitte tiedä lukeeko tätä ketää mutta jatkan kirjottamista koska rakastan sitä. Mulla on ollu tosi mukava ja välillä ei niin mukava elämä.. Viimiset 2 vuotta on ollu ihan kauheita suurimmaks osaks, mutta kyl se alkaa pikku hiljaa paranemaan kohta varmasti selvii että miksi. Minkäslainen minä olen? no, oon se ujo tyttö joka luokassa joka on ihan omissa maailmoissa.. tai niinku minä sanon.. omissa unelmissa leijailemassa.. mutta oon myös ihan hauska ja ikuinen optimisti, nään (tai koitan ainakin) jokaisessa asiassa jotain positiivista ja no tällä hetkellä oon etäsuhteessa ja mulla on maailman parhaimmat kaverit, kannattaa uskoa koska ne on! ..ihan oikeesti.. love u all ♥ Sitten tää mun Soulmate in Los Angeles, voiko ihanempaa ihmistä olla? ei voi, tuo on totuus.. en oo koskaan (siis KOSKAAN) rakastanu ketään näin paljoa.. 9 kuukautta sitä ollaan yhdessä talsittu eteenpäin, on ollu huonoja aikoja mutta kyllä niitä hyviä aikoja on ollu enemmän.. se on mun nalle ja minä rakastan minun nallea ♥ losiin tässä olisin menossa marraskuussa jos kaikki menee hyvin ja saan työpaikan koska lopetin kauppa koulun tässä 2 päivää sitten.. se oli jotain sellasta mitä oon ajatellu jo viimisen vuoden ja vasta nyt sain sillekki jotain tehtyy... joo.. mutta kun.. homman nimi on se että viimiset 2 vuotta oon ollu ihan mase ja ahdistunu.. nyt sitte sunnuntai iltana kuuntelin Kings & Queenssia ja tuli sellanen tunne että nyt sen teen ja oli jonku näkönen  "Valoa tunnelin päässä" -fiilis, aika vaikee sitä on alkaa selittää mutta niin.. no nyt tuntuu että voin olla taas onnellinen pitkän ajan jälkeen.. Happy Happy, no mutta, pitäis mennä kotitöitä tekee ku niin lupasin ikiomalle maailman parhaimalle äitille!

Have you lost your way?
Livin' in the shadow of the messes that you made
And so it goes
Everything inside your circle starts to overflow
Take a step before you leap
Into the colours that you seek
You give back what you give away
So don't look back on yesterday