¡Hola! Tänne taas koitan saada jotain kirjotettua.. voisin sanoo aluks että nyt menee aikas hyvin taas, kaikki on kunnossa ja perheen asiatkin alkaa järjestymään ja en tiiä, jotenki paljon helpompi olla kotona ku puhuttiin asioita halki ja näin edes päin, ei oo niin kiree ilmapiiri.

 

Ei oikesti kesä.. jotain niin ihanaa, nytkin kun katon ulos niin siellä paistaa aurinko ja puitten lehdetki puhjennu jo :) niin vihreetä ja ihanaa.. niin kesä! Nyt tarvii kesä musaa, jäätelöä, aurinkoa, kavereita, aurinkolasit ja jotkut ihanat kesä vaatteet, farkku shortsit, toppi ja sitten vaan ulos varpasilleen juoksemaan

Huomasin muuten että mulla on kauheesti muistoja viime kesästä (varsinki jos kuuntelen musaa ja tietyt biisit alkaa soimaan) se oli jotenki yli paras! Tapasin oman kullan, oli lämmin, sain pari uutta kaveria, olin isovahempien mökillä yötä, oli parasta musaa, saatiin koira (en muuten tasan olis uskonu että vuoden päästä meillä on 2 koiraa ._.), sitte muistan tän yhen päivän niin hyvin.. oltii isovanhempien mökillä yötä sitte minä ja sisko päätettii lähtee ulos kävelylle ja sitte alko sataa vettä kaatamalla ja ukkostaa ihan sikana, sitten siellä vaan hilluttiin ja tanssittiin ja soitettiin mursulle Losiin asti.. haha, oli muuten ihan sairaan kivaa sillon :) sitten tää päivä ku näin nallen (the love of my life, kutsun sitä nalleksi) ekaa kertaa, herranjumala, se oli kyllä jotain, sydän pysähty! ja just sillon piti lähtee siskon ja kaverin kanssa leffaan ja sitte kaaduin siellä leffasalissa!! GO JASU!! no joo.. sitte tultii kotii ja näin että se oli pyytäny kaveriks facebookissa ja tottakai hyväksyin ja sitten illemma ku tulin koneelle ja menin facebookkiin nalle alko puhumaan mulle sitte olin siinä ihan lumottuna ja se pyys mun mesen ja annoin sen no sitte siellä puhuttiin jonkukkin aikaa ja näin edes päin.. yks kaks oltiikin yhessä ;) että näin, 10 heinäkuuta mentiin yhteen ja yhessä ollaan vieläkin :) aika jännää mutta niin se on.

Vois kyllä mennä tonne ulos hillumaan, heti ku oon saanu talon siistiks ._. seki on nykyään mun joka päivänen työ.. siivota kämppä, okei oon kotona joka päivä mut ei aina jaksais, mut teen sen silti, se on ihan kivaa loppujen lopuks :) kyllä näin nyt on että menen :) Adiós!

Stay here tonight, stay here tonight
'cause when you're around me everything's right, don't go
Oh, don't leave me alone
Stay here tonight, stay here tonight
I wanna hold you in my arms show you what that's like, don't go
I need you,
I need you