Moi, en oo sitten vähään aikaan kirjottanu.. ollu vähän kaikenlaista tai no, kaikenlaisia ONGELMIA. En oikeen tiiä mistä alottais, sitä oon jo tässä varmaan 10 minuuttia miettiny että mitä ja miten kertoisin. No, sanotaan nyt että viimiset 2 kk on ollu yhtä suurta alamäkeä, huonointa aikaa koko elämässä mutta.. kai mä pääsen tän yli.. toivon niin, ainaki mulla on kaikki mun ystävät auttamassa! thank you so much ♥

Mutta sanotaanpa näin lyhyesti.. suhde kusi, perhe kusi (ja kusee vieläki), elämä kusi, kaikki kusi.. siis KAIKKI, mutta suhde on nyt toivottavasti kunnossa, tietysti välillä tulee takapakkia joidenki asioiden takia (enimmäkseen välimatkan), mut jos oikeesti välittää niin siitä kyllä selviää :) No sitten perhe.. kaikki kusee ja kusee vielä enemmän nyt, yhtä suurta alamäkeä.. haluun oikeesti vaan juosta pakoon, unohtaa tän kaiken mitä tää on ollu viimiset 10 vuotta.. täystuho, katastrofi, painajainen! Tässä pari päivää sitten illalla sain sellasen puhelun mitä en koskaan haluu saada enää, vaikka se kuka soitti on maailman paras ikinä, yks tärkeimmistä ystävistä ketä mulla on (voidaan puhua kaikesta, sitä rakastan) niin silti.. en vaan ala selittää mitä se puhelu koski mutta joo, hitto, kaikilla on jotain ongelmia jonkun kanssa tässä perheessä, ainoot täysjärkiset ollaan me naiset ja tytöt tässä talossa, muut onki sitte jotain ihan muuta. Sitte tämä my so called life. Kyllä mulla ihan suht hyvin kuitenki menny, mitä nyt yhessä vaiheessa tuntu et kaikki sortuu mun ympärillä. Töitä oon silti ettimässä, losiin olen vieläki menossa, perheen kanssa edelleenki ihan kusessa (!), sitte koitan kuunnella kesä musaa ja ja jutella kavereitten kanssa as much as i can :) 

Se siitä valituksesta!

Mut hei oikeesti, KESÄ. Voisko mitään ihanmpaa olla? ajattele, aurinko paistaa, ihan sininen taivas, musaa, jäätelöä, riippukeinu, kirja tai lehti... puhumattakaan kesä illoista! Se on ihanaa istua ulkona kun mistään ei kuulu mitään, saa ajatella ihan rauhassa, sellanen pieni tuulenvire.. hitsi.. en jaksais odottaa, rakastan vaan  tollasia pikku asiota kesässä.. oih, sillon ku sataa ja menee ulos sinne kaatosateeseen hillumaan, damn! Tuntuu vaan siltä että kesällä kaikki on paremmin ku kaikki on onnellisia :) saa aurinkoa tänne aidan toiselle puolellekkin, missä sitä saa odottaa aina puol vuotta. Tänään on muuten ollu kiva päivä! Sain olla taas yksin kotona jonku aikaa ja kuuntelin vaan musaa ja siivoskelin täällä, sitte söin jätskiä ja join limua. Oon huomannu et arvostan ihan sikana sellasia pieniä asioita elämässä, niinku sitä että saan rauhassa siivoskella, sitä että saan olla välillä rauhassa (niin ettei tarvii ajatella mitään huolia), saunaa, kavereita, tyynyä ja peittoa, musiikkia, kaikkea tällästä pientä :) niillä mut saa onneliseks. Mutta mäpäs menen ku sisko haluaa koneelle, kokeilen nyt taas tänne kirjotella useemmin mutta nyt se on adios!

It's a quarter after one, I'm all alone and I need you now. Said I wouldn't call but I lost all control and I need you now. And I don't know how I can do without, I just need you now.